ARA TRANSFERİN GENİŞ ÖZETİ | Ozan Kabak, İrfan Can Kahveci, Gedson Fernandes, Bakasetas...

Hastalık Bu Futbol

192 B görünümler37

    Ara transfer döneminde hem Avrupa'da hem ülkemizde yapılmış transferleri ele alacağız. Mesut Özil, Gedson Fernandes, İrfan Can Kahveci, Henry Onyekuru, Cenk Tosun, Berat Özdemir, Bakasetas, Ozan Kabak... Hepsi ve daha fazlası bu videoda.
    Keyifli seyirler!
    ===========================================
    Kullanıcılarına hızlı, kolay ve güvenli kripto para işlem hizmeti sunan Paribu, Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek taraftar token’larını listeledi. Galatasaray Fan Token (GAL), Trabzonspor Fan Token (TRA), Juventus Fan Token (JUV), Paris Saint Germain Fan Token (PSG) alabilir, takımınızda söz sahibi olabilirsiniz. Yarının taraftarı bu.
    Paribu’yu hemen indirin, taraftar token işlemlerinize şimdi başlayın. app.adjust.com/v44zkz3
    ===========================================
    EKİBİMİZE ÜYE OL ► bit.ly/2tkwxcC​
    ABONE OLMAYI UNUTMA ► bit.ly/2Tf87ZO​
    TÜM VİDEOLARIMIZ ► bit.ly/2ModPpU​
    INSTAGRAM ► bit.ly/2R4sIOM​
    ALİCAN TWITTER ►bit.ly/2YypsiJ​
    ÖZGÜN TWITTER ►bit.ly/2HE2OP6​
    MÜZİKLER ► bit.ly/2TjRCwr​
    ****
    #HastalıkBuFutbol​

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Hastalık Bu Futbol

      Ne yaparsak yapalım arkamızda duruşunuz ve hiç eksik etmediğiniz desteğiniz EN BÜYÜK motivasyon kaynağımız. İYİ Kİ varsınız 👐 MÜZİK KANALIMIZ ► bit.ly/2TjRCwr​​ INSTAGRAM HESABIMIZ ► bit.ly/2R4sIOM​ ALİCAN TWITTER ►bit.ly/2YypsiJ​ ÖZGÜN TWITTER ►bit.ly/2HE2OP6x

      1. Mustafacan Aydın

        Alican abi yorumlarda gördüm. Biri DÜNYANIN EN İYİ LİGİNİN NASIL EN İYİ LİG OLDUĞU HAKKINDA BİR VİDEO İSTEMİŞ. Bende katılıyorum çok iyi olur.

      2. BOSS

        Abi videoyu dakika olarak takıma gore şeklinde bölseydiniz güzel olurdu

      3. adil duzcu

        abi sizce sezonu kim kazanır

      4. Fatih Yılmaz

        Bilal Ceylanı niye söylemediniz Beşiktaş

      5. Ahmet Yılmaz

        @Hastalık Bu Futbol 👍👍👍👍👍

    2. CRBRS GRPHX

      Sırf Fener taraftarına şirin gözükeceğim diye şu dünyada hiç bir yerde kalmayan transfer çalımı çomarlığını övmen de bravo yani bir de futboldan anlıyorum dersin. Neyse umarım İrfan'ın hayrını görmezler. Tipik orrr...bahçe işte. İrfan da kendisini Avrupa'ya atsın Fener kariyerini bitirir

    3. drseyhan turkmen

      Salzburg leipzigin altyapısı dır

    4. Talha Aliz

      Çok güzel bir video daha 👍 Emeğinize yüreğinize sağlık 🇳🇴🇹🇷

    5. Osman Hafiftengariban

      Osai Samuel ve Ener Valenciayı kimse durduramaz

      1. Emirhan Kartal

        Dhduddcniesusjnsjjxhkcfjfoskxncjfkeniskcjfjkdnozksjdoccnvkdps de

    6. Narcissus

      Reklam-video uyumu güzel :D

    7. YÖMER

      Abi gedson fernandes de 22 yaşında

    8. drseyhan turkmen

      1:20

    9. Bir Kul

      imzasını aldığınız bir sanatçıyla aynı grupta çalmak gibi demesen sanki insanlar anlamicak. :D. benzetmeye bak ya :)

    10. İrem BALABAN

      ozan bebeğimmmmmmmmmm

    11. Yunus

      En iyi transferleri biz yaptık Onyekuru Moostafa iyi transferler

      1. Salih S.

        Szalai Mesut Samuel :)

    12. aras arca

      Ömer o şanlı çubukluyu hak etmiyor

    13. Ufuk Mersin

      Galatasaray transferlerden faydalandı kimi aldıysa verim aldı Kerem'inden Oğulcan'a Arda'ya kadar. Çünkü transferler Fatih hocanın isteklerine göre yapıldı. Fatih hoca belirledi o isimleri bana şöyle santrfor lazım yada orta saha lazım dedi scout ekibi sportif direktör ekibi teknik ekip oturup bizim oyunumuz bu bu oyuna uyan gerekli vasıflara sahip oyuncuları bulalım demişler. Trabzon da aynı Abdullah Avcı eksikleri belirlemiş o eksiklere uygun isimleri belirlemiş gidip aldı geldi Beşiktaş şuan ki mali durumda olabilecek en iyi hamleyi yaptı. Ama Fenerbahçe'de takımın transfer politikasını kim belirliyor bu takıma şu oyuna uyan şu şu özelliklerde oyuncular lazım teşhisini kim koyuyor. Takımda Gustavo ve Ozan'ı sayma bütün orta saha oyuncularının hemen hepsi sezon başı ve devre arasında alındı. Forvet hattının tamamı yeni alındı. Bakıyorsun Gustavo yokken Fenerbahçe şaşırıyor yerini dolduracak oyuncu yok. Forvet hattından memnun değil. Eğer bu transferleri Erol Bulut istiyor ve ona göre alınıyorsa ilk 3 de olmasına rağmen oyundan memnun değilse taraftar Erol hoca suçlu. Ama bu transferlere Erol hocanın müdahalesi yoksa kötü oyun iç saha derbi mağlubiyetleri direk Ali Koç ve Emre Belözoğlu'na yazar. Erol hocanın hiç suçu yok. Acaba diyorum Emre sportif direktör görevinde gelecekte Fenerbahçe'ye teknik direktör olacak da onun planlamasını mı yapıyor diye düşünüyorum. Zamanında Daum'la sportif direktör olarak gelen Aykut Kocaman misali...

    14. Yasin yildirir

      Fatih terim galatasaray için anahtardır.

    15. uğur gökhan

      Deniz 6.5 milyon euro

    16. Metehan Gedik

      Bu arada Onyekuru’daki Mbappe hayranlığını fark eden var mı? Saçları kel yapmış sarıya boyatmış Mbappe gibi. Gol sevinci Mbeppe’nin gol sevincinin aynısı.

    17. Harun Batur

      Süper olmuş 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    18. Erdem Genc

      Benim anlamadım gs nasıl skandalsız transfer sezonu gecirdi irfsm csn konusuna girmedin hocam

      1. Ömer Faruk

        Ksksksksksks

    19. Ayaz Genç

      Hep feneri kötülüyorsun

    20. Arda Aydos

      gedsonla taliscayı birbirlerini benzeten bir ben değilim herhalde

    21. Pappp App

      1:15 abi işte seni izlemiş yapmışlar

    22. Gamer arda aliş bs

      Arkadaki ses sabahın köründe okula gitmek için koyulan alarm sesi gibi

    23. Lightian

      23:23 fenerlilerin sugardaddysi var

    24. Fatma Coskun

      Elinize saglik guzel vidyo olmus.

    25. Ölümcül Team

      4 BÜYÜKLERİN SAVAŞI OLACAK İNŞALLAH BEŞİKTAŞIM SONDA KUPAYI ALIR AMA HERKES TRANSFERİ İYİ GEÇİRDİ AMA ABİ BİLAL CEYLAN DA TRANSFER EDİLMİŞTİ

    26. Ölümcül Team

      ATİLLA AĞLIYACAK MISIN ABİCİM O NE SURAT GÜL BİRAZ

    27. Umut Susin

      Arkadaşlar fm ye ne oldu

    28. Yiğithan

      Mesut yatmaya geldi.

    29. Rüzgar Reges

      admin beni niye paylaşamdın Bende peste kariyerde Atletico de madride gittim paylaş benide HÜÜÜÜ klgjdfgfddfgfd

    30. Dağ Öztürk

      Dünya’nın ara transfer döneminde yapılmış en büyük transferi başlığa yazmamak nasıl bir eziklik duygusudur :D

    31. Eminaydin Gurgenç

      Hastalık bu futbol en iyi futbol kanalıdır diyenler +1

    32. mevlana yusuf

      maşallah bayağı geniş

    33. HALİS BELLİKLİ

      bok gıbı bır programa sponsor olmanızdan daha buyuk bı utanc yoktur heralde . mılletı nasıl kandırıp yukselırken ıslem yapmadıgınıda anlatsaydınız bari rezil herifler

    34. Fernando Muslera Muslera 1905

      Abi ağzına sağlık ya adamsın

    35. Hazar Üldes

      Beşiktaş kısmıyla giren güzel müziği bilen var mı?

    36. Ege Çetinkaya

      GEDSON FERNANDES MUSTAFA MUHAMMED DEANDRE YEDLİN HENRY ONYEKURU

    37. Cutberth x

      ABİ BİLAL CEYLANI’DA ALDIK VE BENCE ÖNEMLİ Bİ HAMLE GELECEĞE YATIRIM🤝🦅❤️

    38. Oğuzhan pagani

      Hatta Şener demişsiniz ancak Şener oynadığı zaman Linnes ve Omar'dan daha etkili performans ortaya koydu :D

      1. Ömer Faruk

        Bide hiç oynamamıştı ona rağmen iyidi

    39. Kağan Çetin

      Ya bu attila niye mazlum ya Yakarsa dünyayı garipler yakar anca

    40. Deniz Akoğul

      Ozan’ın opsiyon zorunlu değil.

      1. Deniz Akoğul

        @Ömer Faruk kabak

      2. Ömer Faruk

        Hangi Ozan la

    41. Talha Eren Çalışkan

      Abi sponsor bulmana çok sevindim 😊

    42. Aydın qurbanov

      Beşiktaş. Bilal Ceylan transferi konuşulmadı

    43. Zafer Muharrem AKŞAHİN

      sizlerde iyi ki varsınız

    44. Atakan Bektas

      Abi Beşiktaş’taki vida`nın videosunu da yapar mısın Quaresma’nın falan yapmıştın bide vidayı yaparsan çok sevinirim abi

    45. ava max . 15 yıl önce.

      Sadece gol atmayan toplu oyunda ve topsuz oyunda pres yapan oyuncuya firmino denir.oda 80 milyon$ oluyor.

    46. Pro Mert

      Abi prirmier ve laliga nasıl iyi oldu anlatırmışım?

    47. Onur Bozkurt

      gedson fernandesin kac mac oynadigini da soyleseydin keske :)

    48. Cengizhan Çelik

      Birader şu aptal fenerbahçeli konuşmanı bırak artık izlemekten soğuyorum takipçi kaybedeceksin

    49. Muhammed Anılır

      Jaison daha ne kaybettire bilir

    50. Kadir Mert

      Fenerbahçe bu Transfer döneminde Ferrari aldı ama o Ferraiye Tüp taktırdı.. Şampiyon olsun bu takım ben burada eşeğim malım bu oyunu bilmiyorum diyecem, Söz!!!

    51. ZÜBEYİR FIRAT

      Bir gslı ve objektif olarak bakınca irfandan bize gelseydi eğer Belhandanın yerine çok güzel oynardı fenere gitti şimdi nasıl oynayacak bakalım o kadar rotasyonda milli takımımız için bile çok büyük bir sıkıntı hem Mert Hakan olsun Ozan tufan olsun irfan çok iyi oyuncular umarım en güzeli olur ikinci yarı çok enfes bir lig olacağa benziyor

    52. Alper Eler

      TRlocal preminium aldırırsınız abi siiiiz

    53. OĞULCVN

      Admin büyük fenerli

    54. OĞULCVN

      Sen dedin ya genç futbolcu alın diye o yüzden kulüpler 23 yaşında futbolculari transfer ettiler

    55. Abdullah Kanat

      Gs onyekuruyu 5 mio euroya almazsa gercrkten mallar

    56. Pamir Baran

      Acaba kötü bir içerik çıkar mı diye çoğu videonuzu izliyorum ama videolarınız kötü sıfatının yanından bile geçmiyor bir kanalın her videosu mu keyifli olur?

    57. Hande celik

      papu dedin ya bir gerildi sinirlerim...

    58. Hande celik

      ben de diyorum arkadaki müzik aşırı tanıdık ne lan bu dedim. hemen açıklamalara gittim ve paribuyu gördüm

    59. Bdrhn

      abi ekibe sorduk 8 ne zaman gelebilir

    60. Mehmet karkıran

      Abi Nwakame ile ilgili bir video yapar mısınız? Gerçekten çok klas futbolcu kendi oyun tarzı,stili var.Bunu hakediyor

    61. Emir

      Beşiktaş bilal ceylanı da transfer etti

    62. Emir Köseoğlu

      abi mert hakan bence forma yüzü görmemeli

      1. Hasan Cem Çakır

        Alamaz zaten kariyerini bitirdi

    63. Ege Baran

      Şu ‘eğer abone olmak isterseniz e zaten olursunuz’ lafına bayılıyorum. Bir gün ben de TRlocal kanalı kurup da bu lafı kullanırsam dert etmezsin di mi? Bu arada çok güzel video olmuş zaten aboneyim 😁👍🏻

    64. MERKİTO

      08:21 bir ryan DONK deyil

    65. Честность В крови

      12:35 bu Bursaspor ve Fenerbahcenin basarisizligida ola bilir .

    66. Erdal Tutkun

      Turkiyeye gelmiş en iyi oyuncu quaresma dir+1

    67. bay isimsiz

      Musleranın geri dönüşünden bahsetmeliydiniz

    68. Ismail Umarov

      YETİŞTİYİ KULÜBE İHANET EDİP GİDEN ÖMER FARUK SİYAH HİÇ BAŞARILI OLAMAYACAK😡

    69. Futbol ve Montaj

      Abi Moustafa Muhammed Jardel gibi oynamıyormu

    70. jürgen klopp

      mert hakan yandaş FENERBAHÇE NİN futbolcusu olamaz muhtemelen 8 numara ozanla irfan arasında git gel yapacaktır rotasyonlu bir biçimde

    71. Lyrcis adam

      İşte beklediğim o video

    72. İshak Altınbaş

      Süper lig sefirleri gelsin

    73. Əhməd Fərhadov

      MUHANMED MUSTAFA ilk maçında gol adı👏👏

    74. Hhh

      Cok hayran oldugum bir isimdir sven mislintat ama ozani stuttgart o almadi haberiniz olsun sven sonra geldi stuttgarta hatta ozana 15 milyon serbest kalma bedeli koyduklari icin yonetimi elestirmisti daha fazla kazanabilirdik demisti :)

    75. ertuğrul köse

      Bir galatasaylı olarak irfancanmış diğer genç türkler falan yok inşallah iyi oynayıp kendilerini geliştirirlerde 2021 avrupa kupasında bize tekrardan bi mutluluk yaşatırlar

    76. Eyup Can

      galatasaray Erencan 'ı 500 bin euroya yolladı onu neden saymadın

    77. Mehmet Ergin

      16.38 galatasaray

    78. Bağtın Keser

      E isterseniz olursunuz zaten.... hastasıyım hastası ❤❤❤

    79. Mehmet Telli

      Abi benim anlamadigim 2010 senesinden beri fenerbahceye transfer olmus hangi turk futbolcu basarili olmus ki irfancan kahveci olsun giden turk futbolcunun kariyeri bitiyor son ornek mert hakan yandas simdide irfancan kahveci olacak hepiniz goreceksiniz

    80. Musa Adanur

      Geçen sene damat damat diye kıçını yırtanlar, bu sene mesutu almak için sarayın kıçını bayağı bir yaladılar.... mesut u severim fakat yöneticilerin, ülkemizdeki futbol yöneticilerinin bu denli yavşak olmalarını, omurgasız olmalarını kaldıramıyorum. Mesut başarılı olur inşallah fakat ne takımına ne ülke futboluna faydası olmaz inşallah....

    81. Berke Erşan

      Videolarınızı izlerken ekranın karşısına geçip sadece spekülasyon yaratan ahkam kesen spor muhabirlerinden çok daha fazla verim alıyorum. Makale okuyor gibi hissediyorum.

    82. Şenlik Kafası

      szalai dünkü maçtada iyiydi ama eksiği var

    83. taner deli

      Bilal Ceylan 17 yaşında

    84. Tarık Çağlıyan

      Seni severek ve beğenerek bayadır takip ediyorum konuştuklarını dışarıda da konuşuyorum ve gerçekten etkili oluyor böyle devam ! Bu arada Galatasaray-Başakşehir , Fenerbahçe-Hatay maçlarını tek video da olsa kısa kısa değerlendirebilir misin ?

    85. İlhan Yıldırım

      edit için hangi programı kullanıyorsunuz?

    86. Periza Çelebi

      Gs fb totem leri gelsin. 👇🏻

    87. ALPO MUHUR

      LAN BEN FENERİ ANLAMIYORUM MESUT İRFAN SOSA PELKAS NE YAPACAKSINIZZZZZZZZZ ABİİİ. AAAA DUR BİR ŞEY HATIRLADIM HEP BÖYLE YAPIP SONRA ŞAMPİYON OLAMIYORLAR DEĞİL Mİ?

      1. Nø Mercy

        İrfan Fatih e gıcıklık olsun die

    88. Anonim gr

      Bu parobu müziği değil mi reklam vardı ekeowos ona takıldım

    89. Oktay Büber

      Beşiktaşta bilal nerde

    90. Ezel Bayraktar

      Abi Beşiktaşın kuruluşunu hikayesini anlatmıştın fener ve galatayi beklerken besiktas videosu da silinmiş bir sikinti mi cikti

    91. COOL PANDA

      9-0 lık united maç anlatımı istiyoruz

    92. Furkan Çeçen

      Bjk dışında fb ve gs limitleri nasıl işse aşmiyolar

    93. Nazım KIRIKBAŞ

      Aklım almıyor bu limitler sadece Beşiktaş'a var galiba. Adamlar istediği oyuncuyu alıyor bizimkiler limit diyor. TFF ne yapıyor?

    94. hakan Alan

      Arkadaşlar bir Gs li olarak beni aydınlatın lütfen Ligimizde her takımın Bir limiti var en fazla Gs nin ama fener gitti mesut aldı irfan almış 7 milyona bir tane de Samueli aldı 400 bin milyona nasıl oluyorda oyuncu satmadan böyle bir transfer harekatı yapıolar

    95. Doğancan Irmak

      abi bişey sorcam miliğin mi daha çok itibarı var yoksa mesutun mu

    96. Ahmet Yasin Akbaş

      Fenerbahçe şampiyon olmazsa batacak. 5 milyar borçları var. İşte bu yüzden fenevi şampiyon yapacaklar

    97. Ali Buba

      Taylan-fernandes orta sahasının ligi fena hırpalayacağını düşünüyorum

    98. SWAT salih

      Söylediklerine tamamen katılıyorum Attilanın oyun kuramama konusu hariç Attila sıkışan Fenerbahçe savunmasında isabetli uzun toplarla veya yerden attığı ince ara paslarıyla zaten ligimizin en iyi oyun kuran stoperlerinden biri olduğu veya olacağı çok belli Gsnin oyuncuları daha oynamadan yere göğe sığdıramadınız ama Fenere gelince hep bir şüpe seziyorum cümlelerinizde bu sadece bu video içinde geçerli değil genelde tarafsızsınız kabul ama bazen bozduğunuz da oluyor yinede başarılısınız

    99. Barış Kalkan

      Ali ve Ömer'in suçu değil mi? Sen evine ihanet ediyorsun dostum. Ömer kaptanlık aldığı takımına şart koşarken, Ali şampiyonluk yolundaki Bursaya çelme takıyor. Özellikle Ali zaten gideceksen bunu sezon sonunda da yapabilirdin. Neden şimdi? Bu oyunculara bu kadar değer verirseniz affedersiniz ama götleri kalkar tabii ki... Eljif, Yusuf, Okay örnekleri varken bunlar adam olamamış yetenekli topçular sadece.

    100. Ali Buba

      Hatayın baskısından mesut top oynayamadı.